niedziela, 21 września 2014

Trzy miesiące z wami! :D + Wyniki konkursu!

Kochani wy moi <3
Zanim pokażę wam statystyki itd. chcę mieć chwilę na przemowę :D
Jeśli chcecie omińcie ten fragment, to tylko moja paplanina xd

Jesteście tu ze mną trzy miesiące. Równe trzy miesiące! :D
Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko zleciał!
Niedługo też będzie mój rok na bloggerze! Trzeba zrobić jaką niespodziankę :D Ja co wymyślę ^^
Bardzo się cieszę z tego wszystkiego. Trzy miesiące temu wpisałam adres "francesca-love-story" i dałam tytuł 'When I Look At You'. Na początku, przyznaję, żałowałam. Ale szybko zmieniłam zdanie. Chciałam już dwa razy odejść. Nie odeszłam. Dzięki wam. Kocham was wszystkich. I muszę przyznać, że jestem z siebie dumna. Tak, jetem dumna. Może dla niektórych to mało, ale ja jestem prze szczęśliwa. Nie wyobrażałam sobie, że mogę tyle osiągnąć.

Chcę podziękować kilku wspaniałym osobom, które być może nawet nie wchodzą na bloga..

  1. Jessica. Po prostu zawsze będziesz najważniejsza. Kocham Cię najbardziej na świecie. Zawsze mnie wspierasz, doradzasz i wiem, że gdyby nie te kilometry dzielące nas byłabyś przy mnie. Dziękuję ;**
  2. Karolinka.. moja Caroline.. Kiedy się dowiedziałam, że założyłaś bloga byłam zszokowana. Ale teraz bardziej mnie wspierasz. Wiem, że mogę na ciebie liczyć. Dziękuję Ci <3
  3. Julia.. jesteś chyba najważniejszą osobą jaką poznałam na blogosferze. Gdyby nie ty nie znałabym Gabi, Oli, Klaudii.. wielu osób. To dzięki tobie odnalazłam się w tym małym "świecie". Dziękuję Ci ;*
  4. Ola.. jeszcze "niedawno" się nie znałyśmy. Od rozmów na gg wszystko się zaczęło. Dziękuję Ci za to wszystko ;* Kocham <3
  5. Gabi.. ostatnio pisałam z tb 1 września.. tak dużo od tego czasu się wydarzyło.. ale gdyby nie ty to wszystko było by inne.. gorsze.. Dziękuję Ci ;*
  6. Klaudia.. niedawno się pokłóciłyśmy... nadal nie mogę wrócić do tego co było kiedyś, ale mogę szczerze powiedzieć, że cię kocham ;*
  7. нαуℓє Ƹ̴Ӂ̴Ʒ nie wiem co mam powiedzieć. Zrobiłaś dla mnie wiele. To, co piszesz na gg jest niesamowite. Kocham Cię <3
  8. Cathy.. znamy się krótko, ale jesteś dla mnie ważna. Nie wiem co napisać.. Kocham <3
  9. I to tyle.. nie mam siły wymieniać, ale jest bardzo dużo osób którym chcę podziękować.
Okey, nie chce mi się robić screenów statystyk, więc musicie uwierzyć mi na słowo xd

Najczęściej wyświetlanym postem jest Rozdział 1 "My life is falls" z liczbą wyświetleń 110, a stroną Życie Francescy - 54 wyświetlenia.
Strona, z której najczęściej wchodziliście na mój blog jest blog z adresem http://leonietta.blogspot.com/ :D Aż 143 wyświetlenia dzięki niemu! Wow!
Najwięcej osób oczywiście wchodziło a Polski! Ale też z innych krajów!

Stany Zjednoczone - 131
Francja - 76
Norwegia - 57
Niemcy - 53
Holandia - 27
Ukraina - 24
Kenia - 21
Luksemburg - 14
Finlandia - 10

A z Polski weszło aż.. Dum, dum, dum.. 2220! I teraz takie wielkie WoW z mojej strony! Nie spodziewałam się! Dziękuję wam!

Teraz to, na co wszyscy czekali - wyniki konkursu!
Dostałam 5 prac - 3 miejsca i dwa wyróżnienia  ;>
Oczywiście wyniki od końca ;)
Ale najpierw przypomnę nagrody ;>

1 miejsce
 Opublikowanie One Shota, zadedykowanie rozdziału, reklamowanie bloga przez trzy tygodnie,  możliwość przeczytania szybciej dwóch rozdziałów i trzech wybranych OS'ów mojego autorstwa*, dyplom, kolaż, nagłówek i/lub szablon**.

2 miejsce
Opublikowanie OS'a, zadedykowanie rozdziału, reklamowanie bloga przez 2 tygodnie, możliwość przeczytania szybciej rozdziału i dwóch wybranych OS'ów. dyplom, kolaż.

3 miejsce
Opublikowanie OS'a, zadedykowanie rozdziału, reklamowanie bloga przez tydzień, możliwość przeczytanie szybciej rozdziału i wybranego OS'a, dyplom, kolaż.

Wyróżnienie (mogą być dwa)
Zadedykowanie rozdziału, możliwość przeczytania mojego OS'a, dyplom, kolaż.

Okey, oto wyniki!

Wyróżnienie drugie wędruję do.. Lolitty Comello z wynikiem 19,5 punktów! Gratuluję!
Wyróżnienie pierwsze dla Luxi Ferro która otrzymała 21,5 punktów! Gratuluję!
Miejsce trzecie otrzymała.. Fran ♥! 22,5 punktów! Gratuluję z całego serca! Wspaniały OS!

Jeszcze miejsce drugie i pierwsze.. są dwie osoby. Lili Ferro i Cathy Lambre. Cathy Lambre i Lili Ferro. Jedna i druga mają bardzo dużo punktów. 25 i 26. Oby dwa One Shoty bardzo mi się spodobały. Były genialne. Ale jeden był odrobinę lepszy. Różnica jednego punktu, a taka wielka nadzieja, że to właśnie ty masz więcej. 
A więc Miejsce pierwsze otrzymała... dum..dum..dum..
Cathy Lambre!
A więc Miejsce drugie zajęła Lili Ferro. Twój OS był naprawdę dobry. Otrzymałaś 25 punktów. Z całego serca gratuluję.
Cathy. Zajęłaś pierwsze miejsce. Szczerze mówiąc jak tylko przeczytałam tego One Shota wiedziałam, że zajmiesz pierwsze lub drugie miejsce. On jest tak genialny!
Ta historia Naxi jest tak wspaniała!

Proszę wszystkich o kontakt przez gmaila w celu odebrania swoich nagród.

Lilitta i Luxi: Mam opublikować wasze Os'y? Ponieważ dostałyście wyróżnienia do was należy decyzja.

Szczerze gratuluję wszystkim. Każdy OS był wspaniały, chętnie każdej z was przyznałabym pierwsze miejsce.
Zazdroszczę talentu ;3

Okey, to tyle. Codziennie o godzinie 18 będę publikowała Os'y. Dzisiaj opublikuję również OS'a którego napisałam z okazji trzy miesięcznicy :D
Dziękuję jeśli dotrwaliście xd
Koocham <3

Julia

6 komentarzy:

  1. Wrócę, jak tylko odzysksm zdolność do normalnego funkcjonowania.
    Hdjfuuxhhxdjisixhjshs !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż takie to dziwne? Przecież twój One Shot jest świetny ;3

      Usuń
  2. Mam wyróżnienie, za o coś co ci wysłałam? O.O
    Hahahaha XD
    Dzięki!
    Chcesz opublikować?
    Yyy.. a co mi.. możesz xd Choć wątpie, żeby ktoś chciał to czytać :D
    Jeszcze raz dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu... Trzy miesięce? o.o Trzy? T-R-Z-Y??? Tak dużo? Eeej! to tak szybko zleciało o.o
    Też Cię kocham! :* <33
    Gratuluję wszystkim <333 *O*

    Julson

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE <3
    Nie wysłałam..
    bo byłam w Bieszczadach, ale to chyba nawet i lepiej xd
    ośmieszyłabym się tylko :*
    O mamo :o
    Trzy miechy <3 <3
    Życzę ci kolejnych trzech miesięcy, weny i kolejnych rozdziałów *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ja Cię dziękuję Ci, że stanęłam na podium *-*
    Chciałabym również pogratulować pozostałym <333

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*