niedziela, 7 września 2014

100 lat!


Kochani!
Dzisiaj Jessica obchodzi swoje 13-ste urodziny!

Kochanie!
Przede wszystkim chcę Ci życzyć wszystkiego najlepszego!
Spełnienia marzeń, 
wspaniałych prezentów, szalonej imprezy i wszystkiego czego sobie życzysz. Ciągłego uśmiechu na ustach, choć i tak Ci go nie brakuje!
Chcę, żebyś wiedziała, że zawsze będziesz dla mnie najważniejsza <3
Torcik dla cb ;*


Mimo, że dzieli nad tak wiele kilometrów to Ty zawsze będziesz moją najlepszą przyjaciółką. Nikt Ci nie dorówna, nie przebije naszej przyjaźni. Znam Cię odkąd pamiętam. Zawsze się razem bawiłyśmy. Zuzia, Karolina czy Patrycja tego nie zniszczą ;* Tylko Co naprawdę ufam. Tylko Ci powiedziałam o blogu. Tylko tobie powierzam sekrety.
Dziękuję Ci za te wszystkie chwile razem. Za to jak mnie pocieszasz kiedy jestem smutna. Nawet o 3 w nocy nie odpuścisz. Musisz zobaczyć na skype mój szczery uśmiech, albo nie dasz mi spokoju. Potrafisz rozmawiać ze mną przez telefon 3 godziny
dziennie. Znosisz moje humory, krzyki i dziwne poczucie humoru. Dziękuję Ci za wszystko.. ale w szczególności za to, że jesteś. Gdyby nie ty nic nie byłoby by takie samo ;* Kocham Cię najbardziej na świecie. <33333333333
A teraz

Kochanie, nie mogę być z tobą, ale wiem, że na pewno byłoby wspaniale;*
Kto wie, może dzisiaj przyjedzie do ciebie kurier z paczką ;> Heh XD

KOCHAM NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE!

Post został opublikowany automatycznie, nie mam mnie w domu ale na pewno jeszcze złożę Ci życzenia ;* 
Julia ;*

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! ^^ <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA:
    http://wiking-jest-w-kazdym.blogspot.com/2014/09/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, kochanie <3333
    Nie wiem co powiedzieć ;***
    Kooocham Cię <333
    Dziękuję ♥♥♥
    Nie spodziewałam się <3
    Kocham ;******
    I jeszcze gify z Selenką, wiesz że ją kocham *o*o*o*
    Dziękuję <33
    Jesteś najlepsza ;**
    Best Friend Forever ♥
    J + J = BFF <33
    Mój skarbek ;*
    Też wolałabym być z tb <33

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*