niedziela, 14 września 2014

KONKURS!

Uwaga!
Oto nadchodzi pierwszy w historii konkurs na When I Look At You!
Konkurs nie jest czymś oryginalnym. To po prostu konkurs na One Shota.
Tak, zwyczajnego One Shota. Nie wykazałam się, wiem.
Konkurs będzie trwał do mojej trzy-miesięcznicy.
Nie za długo - wiem.
Konkurs nie będzie miał sensu, jeśli nie będzie zgłoszeń. Mam nadzieję, że będą chociaż trzy. Tyle starczy.
A tak, data zakończenia konkursu to dzień przed, czyli 20 września 2014!
Godzina 19 :D
Wyniki 21, w miesięcznicę *o*
Tak, to tylko 6 dni. Jakby co, przedłużę czas. Jeśli ktoś mi napisze pozwolę mu na dzień-dwa dłużej. O to się nie martwcie.

Wymagania:
- One Shot musi mieć co najmniej no wiecie.. odpowiednią długość. 
- Zwracam uwagę na błędy ortograficzne, interpunkcyjne i językowe.
- Zwracam uwagę na powtórzenia!
- Praca nie ma być w załączniku i nie ma być to link.
- To chyba tyle.

W razie niejasności pytajcie w komentarzu lub na asku, do którego link znajdziecie w odpowiedniej zakładce.

Za co przyznaję punkty?
Błędy (ich brak) - 0-5 pkt.
Powtórzenia - 0-2 pkt.
Sens wydarzeń, fabuła - 0-5 pkt.
Pomysł - 0-7 pkt.
Oryginalność - 0-1 pkt.
Punkty za to jak mi się podoba - 0-10 plt.

Czyli razem 30. Nie jestem surowa ;)

Prace wysyłajcie na mój gmail: jaaanwm.jaknazwacwiectopisze@gmail.com :)
Jako tytuł napiszcie "KONKURS".
Przed waszym OS'em ma znaleźć się następująca formułka:
(przykład)
Autor: Julcia D.
Tytuł: Wszystko przemija, a miłość zostaje
Parringi/Postacie: Fedemiła, Naxi, Leon, Violetta, Diego
Uwagi: Zawiera wulgaryzmy

I na końcu link waszego bloga, jeśli takowy posiadacie.

A teraz to najważniejsze, czyli nagrody!

1 miejsce - opublikowanie One Shota, zadedykowanie rozdziału, reklamowanie bloga przez trzy tygodnie,  możliwość przeczytania szybciej dwóch rozdziałów i trzech wybranych OS'ów mojego autorstwa*, dyplom, kolaż, nagłówek i/lub szablon**.

2 miejsce - Opublikowanie OS'a, zadedykowanie rozdziału, reklamowanie bloga przez 2 tygodnie, możliwość przeczytania szybciej rozdziału i dwóch wybranych OS'ów. dyplom, kolaż.

3 miejsce - Opublikowanie OS'a, zadedykowanie rozdziału, reklamowanie bloga przez tydzień, możliwość przeczytanie szybciej rozdziału i wybranego OS'a, dyplom, kolaż.

Wyróżnienie (mogą być dwa) - Zadedykowanie rozdziału, możliwość przeczytania mojego OS'a, dyplom, kolaż.

~~~~~

*Na komputerze mam sporo moich OS'ów których nikt nie czytał. Dam osobie - która zajmie wybrane miejsce - kilka opisów OS'ów i ta osoba wybierze odpowiadającą jej miejscu ilość, a ja pozwolę jej przeczytać.

** W ramach pierwszego miejsca dana osoba może złożyć u mnie zamówienie na nagłówek lub szablon. Jeśli osoba, która zajmie miejsce pierwsze nie będzie tego chciała spadnie to na drugie miejsce itd. ;)

~~~~~

To chyba tyle, w razie pytań wiecie co robić.
Jeśli nie dostanę trzech prac konkurs zostanie unieważniony.

15 komentarzy:

  1. Może coś napiszę, ale nie wiem czy będę miała czas. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz kochanie <3 Chętnie poczytam, a długi być nie musi :D

      Usuń
  2. Wzięłabym udział, ale wątpię, że się wyrobię..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być długi, a jak już serio nie dasz rady to może się uda 21?

      Usuń
    2. Jest jakiś wymóg?? Np. że min.1000 słów??

      Usuń
    3. Nie, słów ile uważasz ;)
      Ale bez przesady, nie np. 15 xd

      Usuń
  3. Moja droga Julko...
    Gdybym miała choć kapkę więcej czasu z miłą chęcią wzięłabym udział.
    Ale... Zawsze musi być "Ale" -.-
    Czasu jest mało, a ja będę miała znowu zaległości. (tsa... Jestem już drugi raz chora w tym miesiącu i właśnie znowu nie poszłam do szkoły. -.- "Juhu").
    Wiesz... Może innym razem ;)
    Przepraszam :C

    Buziaki :*

    Julson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wysłać jakieś starego OS'a :D

      Usuń
    2. Stare są tak beznadziejne, że nigdy nie powinny się pojawić w internetach.

      Usuń
  4. Chętnie wezmę udział i już dosłownie przed chwileczką wysłałam na Twoją pocztę mojego os'a. :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*