wtorek, 9 września 2014

Prologue "My new life"

Prolog dedykuję Oli ;*
Dzięki niej zmotywowałam się do pisania <33
Twoja motywująca piosenka ♥


"Szczęście to nie tylko uśmiech"

Strach. Ucieczka. Nowe życie. Co dalej? Nowa praca, nowi znajomi. Ale o dawnym życiu nie da się zapomnieć. Wspomnienia zawsze wygrywają.

Wysiadła z autobusu i położyła na ziemi walizkę. Usiadła na ławkę i wyjęła z plecaka mapę miasta. Ulica na której się znajduje to ulica Kwiatowa. Najbliższy hotel jest 3 ulice dalej. Schowała mapę i wstała. Zaczęła szybko przemierzać chodnik ciągnąc za sobą ciężką walizkę.

Szkoła. Konkurs. Wygrana. Wyjazd. Kariera. Powrót. Tragedia. Co teraz? Nie miał innych planów na przyszłość. Nie poradzi sobie bez muzyki.

Otworzył oczy i leniwie się przeciągnął. Spróbował wstać. Nie może. Z każdym kolejnym dniem rozczarowanie wzrasta. Już dawno czucie w nogach powinno wzrosnąć. Jak na razie chłopak jest w beznadziejnej sytuacji.

Moda. Uroda. Styl. Jest piękna. Sławna. Mądra. Ale brakuje jej tego najważniejszego - miłości. Czy uda jej się?

Weszła do wielkiej jadalni i usiadła na końcu dwunastoosobowego stołu. Zaraz zjawiła się jej gosposia i poukładała przed nią przeróżne dania. Dziewczyna nałożyła na talerz odrobinę sałatki i milczeniu to zjadła. Resztę po prostu zostawiła.

Pasja. Muzyka. Talent. Rozwija się. Daje z siebie wszystko. Miał nawet własną trasę. Ale naprawdę jest zarozumiałym egoistą. Zmieni się?

Wysiadł z samochodu. Przed nim stały setki fanek proszących o autografy. Podpisał kartki kilku najładniejszym dziewczynom, a resztę olał. Wszedł do szkoły i zaszył się w sali od muzyki. Sięgnął po gitarę i zaczął grać piosenkę o której myślał cały ranek. Przyśniła mu się.

▬▬▬▬▬▬

I jest prolog. Przyznaję, że mi nie wyszedł. Miało to być coś innego.
Ale mimo to jestem dumna. Zmotywowałam się na pisanie tego opowiadania. Będzie dobrze ;D
Muszę przyznać, że to trochę dzięki Oli. Po prostu podsunęła i motywującą piosenkę i zaczęłam takich słuchać ^^
Dziękuję, kocham Cię ;*

7 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada :D
    Tylko dlaczego nie ma imion?? Jak ja nie lubię się ich domyślać... Z resztą nigdy mi się nie udaje xd
    Do pierwszego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio spodobało mi się jak nie ma imion w prologu ;>
      Wychodzi trochę "tajemniczo" bo niby się wie o czym, ale to nic nie daje bo nie wie się o kim xd

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moja zasługa? :o :o
      Wzruszyłam się :')
      Prolog naprawdę świetny, ale dawaj imiona *o*
      Czekam na rozdziałek <3

      Usuń
    2. Tak, twoja <33
      Imiona w swoim czasie :D

      Usuń
  3. Fajne taki no taki tajemniczye :))
    Czekam na jedynkę :*
    Kocham <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak czasu i pomysłu, więc będzie krótko. Tylko po to byś wiedziała, że czytam ^^.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*