poniedziałek, 1 września 2014

Post bez tytułu #3

Miał się pojawić dzisiaj rozdział. Nie będzie go. Są dwa powody. 1 - mało komentarzy pod ostatnim. 2 - moi głupi znajomi. Są chorzy i przez nich nie napisałam xd
Ale rozdział w tym tygodniu ^^

Jest też druga sprawa. Mianowicie zaczął się rok szkolny. Nie będę wam truła, że trzeba się uczyć itp., itd. bo każdy wie, że ja tego nie będę robiła. Ale po prostu mniej czasu. Wracam ze szkoły codziennie o 16, tylko w piątki wcześniej. Wtedy muszę coś zjeść, odrobić lekcje (I tak tego nie zrobię xd) i spakować się na następny dzień. Do tego nie mogę zarywać nocy. A do tego dochodzą obowiązki w domu. A chyba każdy chce mieć też czas dla siebie. Więc będę tu nie tak często jak dotychczas. Mam jakąś godzinę dziennie przed laptopem. Ale to nie tylko ten blog. Mam też dużo innych ważnych spraw, np. fb XD
No więc rozdziały myślę, że tak jeden-dwa, ewentualnie trzy tygodniowo. Dobrze wiem, że do drugiej na pewno nie będę spała. Wtedy mogę trochę pisać. Ale mam też swoje życie, a często też nie mam weny. Wiec zrozumcie mnie.

To tyle.
Kosmitka Julia xd

1 komentarz:

  1. O taaak!
    Kosmitka Julia jest! XDD
    Jezu... Jula... Nawet jeślibym miała skomentować ten rozdział za miesiąc to skomentuję go! XD
    Teraz masakra..
    Taki brak czasu, jestem tak zryta... A to dopiero pierwsze dni ;__;
    Wyrozumienia za chorych kolegów xp

    Czekam na nexta.

    Bajos xd
    Julia

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*