środa, 23 lipca 2014

Ten moment może jeszcze poczekać..?

Kiedy zaczęłam czytać te komentarze.. pojawiły mi się łzy w oczach. Tak, było ich tylko 5, ale co z tego? Były wspaniałe.. wzruszyłam się. Naprawdę nie sądziłam, że jestem dla was taka ważna..
Jeszcze dziewczyny na GG coś zdziałały przed opublikowaniem. To co pisaliście było naprawdę miłe.
I jak ja mam teraz odejść? A mówiłam sobie "Nie czytaj komentarzy bo wrócisz!".
Na pewno te komentarze będą mnie teraz prześladować. Nie wiem jak mogłam być taka głupia. Ten blog na prawdę wiele dla mnie znaczy. Nie wiem co sobie myślałam.To był wielki błąd. Mam jeszcze czas na zajmowanie się sobą, a teraz mam być może jedyną szansę na prowadzenie bloga. Mam pomysł na to opowiadanie i nie mogę tego zmarnować. Będę je kontynuowała. I tak co chwilę wchodzę na bloggera i patrzę na bloga czytając komentarze. Teraz są wakacje i jak na razie mam czas. Zgadza się, potem do szkoły. Będzie mi ciężko, bo to już nie będzie to samo. Wcześniej do szkoły, późno w domu, ale są weekendy. I przecież trochę czasu znajdę. Teraz też rozdziały nie były za często. Postaram się. Dam z siebie wszystko. Miałam kilka powodów do odejścia, ale zdałam sobie sprawę z tego, że są bez sensu. Mimo wszystko muszę spróbować..
Zrobię też szablon, bo ten... on będzie przypominał o odejściu.
Może dzięki temu Gabi mnie nie zabije ;>
Okey.. mam nadzieję, że przyjmiecie mnie z powrotem..
Wasza..
Julia

6 komentarzy:

  1. KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM CIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ ;*************************************************************************************************************************************************************************************

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczko! Wiesz, że cię kocham? Mówiłam ci to setki razy, więc wiesz. Moje spamienie też coś dało? xd Nie no, jak już to krzyczenie przez skypa ;d Teraz jak do cb przyjadę do pożałujesz, że odchodziłaś.. Muahahahaha! xd
    A tak serio to koooocham ♥
    Wreszcie zmądrzałaś :D
    To czekam na rozdział kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. TAAAAAAAAAAAAAK!
    Widzę że mnie się boisz ;>
    Pomyślę, nad nie zabiciem Cię moim schematem :D
    Więc... czekam na rozdziałek <3333333333333333
    ♥♥♥!♥♥♥!♥♥♥!
    Gaabi :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta notka sprawiła, że na mojej twarzy na nowo zagościł, szczery uśmiech. Na prawdę, nie posiadam się z radości. Fakt, że postanowiłaś odłożyć prywatne sprawy dla bloga udowadnia jak, świetną jesteś pisarką, że kochasz to co robisz i w stanie jesteś poświęcić wiele dla pisania. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynko...
    naprawdę nie masz za grosz honoru tylko się reklamujesz? Czy to jakaś kurde gazeta?!
    Heyka :)
    Serdecznie zapraszam (...)
    Nawet kurde, nie skomentujesz tego posta, tylko tanią reklame urządzasz. Osoby nie będą Cię czytać jak bd tak robić. Ja na pewno nie wejde na tego dennego bloga. A Julka potem komentarz twój usunie. Dopilnuje tego.
    Więc hamska dziewczynko. Ogar -.-
    Idiotka -.-
    Gaabi :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się cieszę! To naprawdę miła wiadomość.
    Ps. Całkowicie pieram Gabson Verdas nade mną.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*