poniedziałek, 21 lipca 2014

Miesiąc bloga + Podsumowanie

Tak kochani, to dzisiaj miesiąc bloga..
Jak się cieszę *o*
Przez ten miesiąc osiągnęłam więcej niż kiedykolwiek.
To, że mogę wejść tutaj, i poczytać wspaniałe komentarze od was jest wielkim szczęściem. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że to tylko w części moja zasługa. Gdyby nie wy ten blog nie mógłby istnieć. Na dodatek jest 10 obserwatorów *o*
Ale o tym później ;>
Na początku chce wam po prostu podziękować. Jeszcze ta świadomość, że gdzieś tam w świecie są takie wspaniałe osóbki.
W najbliższym czasie dodam miniaturkę z tej okazji.
Dzisiaj przedstawię wam jeszcze statystyki.
Ale mam też przykrą wiadomość..
Nie będzie mnie, bo wyjeżdżam.. jak chyba każdy. Na ten czas na blogu nie będę musiała niczego dodać.Prawdopodobnie jutro jadę. Może na telefonie będzie mi się coś chciało pisać, ale wątpię. W końcu to wakacje. Ale mniejsza o to.
Plan na dzisiaj to dodanie miniaturki, być może rozdziału i przedstawienie statystyk :)
Ale najpierw chcę wyróżnić kilka ważnych dla mnie osób, to co, że niektórzy nawet nie czytają tego bloga? :D


  • Przede wszystkim moje kochanie. Moja wspaniała Jessica. Chociaż mieszkamy w innych krajach daleko od siebie wspiera mniesz, sprawiasz, że się uśmiecham. Pocieszasz mnie. Po prostu jesteś przy mnie. Wiesz, że jesteś dla mnie najważniejsza? Kocham cię ♥
  • Karolinka.. nawet nie komentujesz, ale doskonale wiem o tym, że czytasz. Po prostu nie masz czasu, żeby komentować moje bzdury. Ale czytasz. Chwalisz mnie..mówisz co mogę poprawić. Ciebie też kocham <33
  • Klaudia.. moja kochana Klaudia.Znamy się niecałe dwa tygodnie.. tydzień i trzy dni. Ale mimo to jesteś jedną z najważniejszych osób. Po prostu kocham cię i już ♥ ;*
  • Natallie'N.. tak.. właściwie prawie się nie znamy. Ale mimo to twoje komentarze wiele dla mnie znaczą. Wiem, że czytasz, a to sprawia, że się uśmiecham. <3
  • Julson, tagg ty też jesteś ważna xd Julia nie czytasz.. na razie ;>  Ale jesteś dla mnie ważna. Ciebie też bardzo kocham ♥
  • Gabson.. teraz kolej na ciebie ;* Czytasz moje wypociny.. hm.. to dziwne xd Kocham cię ♥
  • Ola.. ty też ;d Ciebie też kocham ;*
  • Magdalena Comello.. tak twoje komentarze to wielka motywacja.. Dziękuję ♥
I z grubsza to wszyscy.
Jest jeszcze wiele osób które chciałabym wymienić, ale mam ograniczony czas..
I przed chwilą włączyłam rękę w tort xd
No, ale przejdźmy dalej ;d
Teraz statystyki..
Dodam, że dzisiaj dobiło 1000 wyświetleń!
Wiem, dla niektórych to mało, ale dla mnie bardzo dużo.
Dobra to statystyki, przepraszam, że słowne, ale mam mało czasu xd

Blog ma dokładnie 1006 wejść.

63 komentarze.

12 postów.

9 opublikowanych.

3 wersje robocze.

10 obserwatorów.

Na blogu jest 7 stron.

Jedna robocza.

Bloga odwiedzano z krajów:

Polska 862 razy
Stany Zjednoczone 54
Niemcy 23
Holandia 18
Norwegia 17
Ukraina 16
Luksemburg 9
Wielka Brytania 2
Rosja 2
Finlandia 1.

To chyba tyle.
Do później ;*

2 komentarze:

  1. Bardzo Ci gratuluję kochanie :****
    Jesztem ja <3
    Wypociny? Nie denerwuj mnie XD
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie ♥
    Co ja ci mogę powiedzieć?
    Trzymaj się <3
    Przepraszam, że nie komentowałam, ale wiesz, że Cię kocham
    Resztę chyba cały czas mówię ci na GG ♥ xd
    Kocham Cię i mam nadzieję, że jeszcze przemyślisz to i wrócisz ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*