poniedziałek, 21 lipca 2014

Nadszedł ten moment..

Czasami w życiu każdego człowieka nadchodzi moment kiedy czas wszystko zmienić. Wywrócić do góry nogami. Zapomnieć o przeszłości, o tych złych, ale i dobrych chwilach. Trzeba szerokim łukiem odciąć się od tego co było i zacząć nowy etap w życiu.
I właśnie u mnie ten moment nastąpił.
Muszę zacząć nowy etap. Koniec z dotychczasowym życiem. Muszę zmienić to, jak i całą siebie. Muszę odkryć siebie, odkryć swoje powołanie, cel w życiu, swoje prawdzie "ja".
Odejdę stąd..
Z innych blogów.
Zapomnicie o mnie.
Bardzo szybko.
Zdaję sobie sprawę z tego, że na krótko pozostanę w waszych sercach. Zaczniecie czytać kogoś innego. Jest wiele wspaniałych bloggerek i bloggerów. Wcale nie jestem jedną z lepszych. Doskonale o tym wiem. Wiem też, że nadszedł czas na pożegnanie. Nie ma po co dłużej to ciągnąć. Zniknę, ale pozostanie po mnie mały ślad w tym wielkim świecie. Poznałam tu wielu przyjaciół dzięki którym jestem innym człowiekiem. Zmieniłam się. I dobrze mi z tym. Poznałam naprawdę wspaniałych ludzi. To dzięki nim istnieje Julcia D. Dzięki nim ja istnieje.
Chcę powiedzieć tylko jedno:
DZIĘKUJĘ WAM <3
Gdyby nie wy nie wytrzymałabym i odeszła już wcześniej.
Kocham was ♥
Jeju, tak mi smutno, że płaczę ;c
Na zawsze wasza..
Julcia D.
Julia

5 komentarzy:

  1. JULKA! JULCIA!
    KOCHANIE!!!!

    Klaudia mi jeszcze wyśpiewa twór adres! I ci pokaże, tak jak mówiłam! (zmieniłam ttochę ;>) ZABIJE, ZATUKĘ, WYPATROSZĘ, PODERŻNE GARDŁO, ZAKOPIE ŻYWCEM, POTEM ODKOPIE, I ZNÓW ZABIJĘ! Po czym znowu ZAKOPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    NIE ODEJDZIESZ! NIE POOOZWALAM!! SŁYSZYSZ? JAK MOŻESZ MI TO ROBIĆ? I JESZCZE PISZESZ ŻE POZOSTANIESZ NA KRÓTKO W NASZYSCH SERCACH? NIE MOŻESZ!!!

    Kochanie, ja wiem, przychodzi taka kolej rzeczy, moja nadeszła a twoja NADEJDZIE jestem dłużej na blogerze i mój czas się skończył. A twój jest przed tobą, piszesz świetnie, piszesz z sercem, piszesz dlatego że CHCESZ nie dla tego że MUSISZ. A to jest najważniejsze, nie zmuszają Cię ty sama chcesz. Osiągnęłaś już wiele, przez taki krótki czas. Osiągniesz jeszcze więcej, zostań. Zrób to dla mnie, dla wszystkich czytelników. Kochana... masz ogromny talent, i go nie zmarnuj. Trening czyni miszcza <<< a ty jesteś miszczem :D. Wspierałaś mnie, komentowałaś rozdziały, ja wiem że tego nie robię bo jestem leniem ;c . Ale! czytam, czytam wwszystko dokładnie :) Nie możesz zostawić blogera, jesteś tu potrzebna, TY I TWÓJ TALENT!!
    NA zawsze CZYTAJĄCA cię Gabi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE! NIE ODCHODŹ!
    Dopiero zaczęłam czytać twojego bloga a ty odchodzisz???
    Błagam ZOSTAŃ!
    Płaczę ;c
    No ale to twoja decyzja i najwyraźniej nikt jej nie zmieni ;c
    Mocno tulę i całuję ;****

    VeroVero<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę... Strasznie smutne ;c
    Rozumiem, że chcesz szukać prawdziwej siebie...
    Nie chcę byś odchodziła, bo naprawdę wspaniale czytało się Twoje opowiadania.
    Może nie komentowałam, ale byłam tu. Zawsze ;c .
    Wiem, że wiele kosztowało Cię podjęcie tej decyzji...
    Chcę tylko, byś wiedziała, że zawsze możesz wrócić. Kiedy tylko zapragniesz <3
    Nigdy o Tobie nie zapomną, bo zawsze będę wracać do tego bloga. Proszę nie usuwaj go. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. To naprawdę smutne ;(
    Wiesz, że będę tęsknić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem twoją decyzję, aczkolwiek będę potrzebować czasu, by ją zaakceptować.Z pewnością o Tobie nie zapomnę, twoje dzieła zbyt mocno wyryły się w mojej pamięci. Teraz czuję dziwną pustkę, nienaturalna czarna otchłań zastąpiła miejsce serca....

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*