środa, 22 października 2014

Prolog "Idealna"

Z dedykacją dla wszystkich ;*


Już czas.
Przeglądasz się w lustrze, ale nie widzisz tam zwyczajnej siebie. Widzisz piękną dziewczynę w cudownej sukience, wspaniałej fryzurze i z prześlicznymi dodatkami. Jesteś pełna podziwu. Ostatni raz przejeżdżasz szminką po ustach i odkładasz kosmetyk na toaletkę. Piskasz się perfumami o zapachu róży i oddalasz się o dwa kroki. Widzisz piękną kobietę w całej okazałości. Nienaganna postawa, perfekcyjna kreacja. Wszystkie szczegóły dopracowane. Zakładasz ulubiony płaszczyk, zawieszasz torebkę na ramię, po czym wychodzisz na zewnątrz. Za chwilę bal. I pamiętaj jedno.
Jesteś piękna.

~~~~~~~~~~~~~~

I oto prolog. Wiem, trochę dziwny xd
Postanowiłam zacząć od nowa, mam nadzieję, że się wam podoba, bo trochę nad tym siedziałam ;)
Chciałam, żeby było idealnie. Czy jest? Decyzja należy do was, ja tylko powiem, że mi się wyjątkowo podoba.
Dziękuję, że jesteście ;*
Wasza Julia <3

3 komentarze:

  1. Idealne <3
    Julka doskonale wiesz, co ja o nim sądzę.
    Myślę, że jest idealny w każdym calu. Nie ma błędów i napisałaś to tak świetnie, że brak słów <3
    Ani się waż mi go usuwać! ;*
    Ola <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny ! Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. Prolog nie jest wcale dziwny. Oto w nim chodzi by zachęcić czytających jeszcze bardziej. Prolog jest bardzo, ale to bardzo idealny na swój sposób :**
    Czekam na pierwszy rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, jak pięknie.
    Czekam na 1. Wybacz, że tak krótko, ale idę jeść obiad ~*~
    Twoja Cathy

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*