poniedziałek, 20 października 2014

Powracam?

Okey, nie wieżę, że to się dzieje na prawdę, ale Ola mi świadkiem.

"Mądra Julson mnie przekonała do powrotu. Bardzo jej za to dziękuję. Dlatego wracam. Nic nie usuwam, ze wszystkimi będę pisać. Mam w dupie hejty. Kocham wszystkich. Niedługo już nowy rozdział."

(Od aut.)
Zostałam do tego zmuszona, dlatego radzę przeczytać 'Nowe zasady bloga'. Dodam też, że mam nadzieję że nie będę żałowała, kocham bardzo mocno Julię i mam nadzieję, że jest zadowolona i nic więcej nie muszę xd



Czy o to chodziło? Więcej nie zrobię.
Teraz dodam to, co chciałam napisać.
Wiecie, nawet już zaczęłam. Ale się bałam.

Eh, powinnam się ogarnąć, macie rację.
Nie wiem po co to zrobiłam. Odeszłam.
To było głupie, i mimo że dużo myślałam, ta decyzja nie była przemyślana.
Po co ja to zrobiłam? Bo hejty? Bo brak czasu? No błagam, to nic takiego. Przyznaję, hejty trochę mnie ruszyły.. to bolało. Bardzo bolało. Zrozumiałam, że to był błąd. Hejterzy chcieli, żebym odeszła. Więc zostanę. Nie dla konkretnej osoby, dla siebie. Teraz zmieniam zdanie. Robię to tylko dla Julii. Tak, wiele osób mnie prosiło i pisało 'dla mnie'. Ale posłucham tylko jej. Nie wiem dlaczego. Ah, ten dar przekonywania xdd

Ale uwaga ;>
NOWE ZASADY BLOGA!

Nowe opowiadanie/powracam do pierwszego. Zastanowię się co zrobię. Na pewno remont wszystkich zakładek i MOŻE nowy szablon. Rozdziały najwięcej jeden tygodniowo, choć wątpię że nawet tyle sobie poradzę. Czasem może się zdarzyć jakiś OS. Wszelki spam w komentarzach pod postem usuwany, jeju, czemu nie wierzycie że zaglądam na blogi w zakładce 'zapraszam'? Serio to robię, ale czytam tak dużo różnych blogów, że po prostu nie mam czasu komentować. Jeśli chcecie się ze mną skontaktować radzę przez gg lub aska, bo tam przebywam najczęściej. Powstanie moja strona na fb. Wracam na wszystkie blogi, ale przejdę one pewien 'remont'. Nie zdradzę czego będzie on dotyczył. O wszelkich ważnych zmianach będę informowała w oddzielnych postach. Tutaj powstanie, że tak powiem 'nowy blog', ale ze starym adresem i być może opowiadaniem ;)

Em, to by było na tyle. Jeśli wchodząc na bloga w najbliższym czasie będą jakieś problemy, to tylko ze względu na przyszłe zmiany. Prace nie będą się posuwały jakoś szybko, bo wiecie - szkoła. I tak teraz powinnam zakuwać na jutrzejsze sprawdziany z Angielskiego i Niemieckiego, i przepisywać zeszyt z Chemii. A dodatkowo jutro powinnam znać tekst na przedstawienie. Muszę też się przygotować na konkurs z Polskiego, zrobić projekt na Niemiecki, napisać opowiadanie na Angielski i jeszcze kilka spraw o których nie mam czasu wspominać.

Jaz zawsze dziękuję kilku szczególnym osobom. Pominę osoby, które zignorowały nawet moje odejście, bo nie chciało im się ruszyć i przeczytać postu. Dziękuję:

Mojej kochanej Jessice ♥
Mojej najwspanialszej Julii ♥
Kochanej Olii K. ♥
 ♥ Mojej Katarince ♥
Bliźniczce Alexi ♥
Wspaniałej Cathy ♥
oraz:
♥ Luxi, Ninie, Oli, Kasi i Francesce oraz wszystkim Aniołkom z NGV (będzie mi was brakowało :c) ♥


To chyba tyle. Witam na nowym, odmienionym When I Look At You :)

Julia ;*

9 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jjak się ciesze :)
    Dzięki tobie między innymi mój świat nabiera barw.
    Dziękuje.
    Wiesz,że cie kocham?

    Twoja Julka :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak :3
    Ja jestę świadkię xd
    Wiedz, że zawsze wierzyłam, że nie opuścisz nas na długo <3
    Napisała bym więcej, ale muszę ogarnąć mojego bloga xd
    Do rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola jest.. pięknym świadkiem xd
      Eh, te prorocze myśli - dziękuj Julsonowi xd

      Usuń
  3. I dobrze, bo bym cię odwiedziła :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kochana *_*
    Czekam na rezultaty remontu.
    Twoja na zawsze,
    Cathy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, po przeczytaniu 'rezultaty remontu' to pierwsza myśl 'skąd ona wie, że mam remont w pokoju? O.o' xdd

      Usuń
  5. Piszę dopiero teraz, bo wcześniej się... bałam? Nie wiem.. Myślałam nad ym i powiem Ci tylko tyle, że co do ostatniej rozmowy to wina stoi po obu stronach.
    Nie ważne...
    Wiele dla mnie znaczy, to że spełniłaś moja instrukcję. :* Cieszę się, że wracasz <3

    Kocham i jesteś moją przyjaciółką <3

    Julson

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*