piątek, 17 października 2014

Żegnajcie [Edytowany]

Tak. Odchodzę.
Ja po prostu dalej tak nie mogę.
Zwalam wszystko, jest na mnie pełno hejtów.
Poradzicie sobie beze mnie. Nie jestem taka ważna. Jestem zwykłą dziewczyną, która myśli, że ma talent. Nie mam go, wreszcie to zrozumiałam.
Dziękuję wszystkim.. byliście ze mną.
Kocham ;*
Będę tęskniła..
Przepraszam..
Julcia D.
Julia.



Okey! Kurde jaka ja głupia! Chciałam odejść, a nawet sensownego pożegnania nie napisałam!

No już płaczę, a mówiłam sobie, że będę twarda..

Kochani.. mi też jest trudno.. ale ja dalej tak nie mogę. Gdybyście widzieli te wszystkie hejty.. ale nie tylko o to chodzi. Ja wszystko zawalam. Szkołę, przyjaciół. Całe swoje życie. I to tylko ze względu na blogi! To może być pasja, ale bez przesady..
Z usunięciem blogów wiąże się usunięcie aska, fb, gg i tego wszystkiego.. Nie chcę mieć styczności z hejtami. Przepraszam.

EDIT: Jednak nie usunę blogów, aska itd., jednak będą one nieaktywne :)

Chcę wam wszystkim bardzo podziękować. Gdyby nie wy ten blog by nie istniał. Ten jak i wszystkie inne. Na tym blogu osiągnęłam więcej niż na wszystkich innych razem. Nie wiem co powiedzieć. Naprawdę szczerze dziękuję za to wszystko co dla mnie zrobiliście. To naprawdę dużo i nigdy nie dam rady się wam odwdzięczyć. Nie mam słów, którymi mogę to opisać.. tak bardzo wam dziękuję..

Blogger od zawsze był moim drugim domem. Nawet na początku, kiedy nikt mnie nie czytał miałam taką pewną satysfakcję z tego, że piszę. Zdaję sobie sprawę z tego, że piszę lepiej niż wcześniej. Powiem nawet, że dużo lepiej. Nie nie chwalę się. Wiem, że niej idealnie. Że dużo brakuje mi do bycia 'dobrą'. Ale przyznajcie, na początku była masakra. Ale blogger na zawsze zostanie w moim sercu. Tyle tu się działo. Tak dużo wspaniałych rzeczy..

Muszę iść po chusteczki..

Dziękuję wszystkim ogromnie, ale szczególnie chcę wyróżnić 'kilka' wspaniałych osób. Nie będę się rozpisywała na ich temat. Wszystkie dziewczyny wiedzą, że kocham je. Tak mocno kocham ;*

♥ Jessica, moja najukochańsza Jessica. ♥
♥ Julia K, najwspanialsza
♥ Ola K, ta która zawsze wspiera ♥
♥ Luxi Ferro, ta która po prostu 'jest' ♥
♥ Katarina, taka kochana i moja
♥ Alexandra Verdas, moja świruska, bliźniaczki forever 
♥ Cathy Lambre, ta która.. jest taka wspaniała ♥
♥ Nina Pasquarelli,moja nowa przyjaciółka ♥
♥ Kathy, moja kochanka ♥
♥ Stevie Blanco, wspaniała koleżanka
♥ Carolina Verdas, ta która zawsze bierze winę na siebie ♥
♥ Naty Perrdio, ta która zawsze zachowa zdrowy rozsądek
♥ Wszystkie aniołki z NGV, po prostu kocham ♥

Chyba wszystkie wiedziały ^^

Julia ryczy :(

Nie wiem co dodać.. chciałabym przeprosić wszystkich za moje zachowanie.. za to co robię.. ja.. jestem głupia. Serio głupia. Jakaś chora i głupia! Co ja sobie myślałam?! Że przeproszę, podziękuję i mogę zniknąć. To nie wystarczy! Ja zdaję sobie z tego sprawę. Ja muszę odejść. Muszę. Chciałabym zostać, oj bardzo bym chciała. Ale zrozumcie, że nie mogę. Wiem, że to trudne. Dla mnie też trudne. To już rok. Chciałam przygotować coś specjalnego, nie chodziło mi o to. Więc po raz kolejny - PRZEPRASZAM! Jestem idiotką :(

Idę po kolejną paczkę chusteczek.. przydałoby się jakieś wsparcie :(

Szczególnie przepraszam Julię K.
Za wszystko. Po prostu za wszystko. Wiem, jestem głupia i zachowuję się jakbym miała wszystkich w dupie. Dzięki za szczerość. Ale uwierz, że wszyscy jesteście dla mnie ważni. Kurde.. niedługo będziemy się znały rok, a ja co? Ja cię zostawiam.. ale już na zawsze zostaniesz w moim sercu. Jesteś jedną z pierwszych osób z którą nawiązałam kontakt.. jedną z pierwszych osób którą szczerzę polubiłam.  Kurde, traktuję cię jak przyjaciółkę.. nie wiem czy ja jestem nią dla ciebie, ale wiem, że ty dla mnie z pewnością tak. Będzie mi brakowało rozmów z tobą.. tak cholernie będę tęskniła :(

Jeszcze tylko chwilka ;)

Dziękuję za 3300 wyświetleń
165 komentarzy
15 obserwatorów
Kocham was wszystkich <33

I to chyba wszystko..
Moje oficjalne odejście następuje 19 października, jednak post publikuję już teraz ^^
Aska, gg i fb usunę pod koniec miesiąca ;)

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM KTÓRZY TU BYLI CHOCIAŻ RAZ!
KOCHAM WAS BARDZO <33

Julia

12 komentarzy:

  1. Julcia ;c
    To ja dziękuję za te miłe słowa, kochana bliźniaczko ♥
    Kocham bardzo! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alexi :D
      Nie dziękuj, nie mogłabym nie napisać ;*
      Kocham bardziej ♥

      Usuń
  2. A ty znasz moją opinię na ten temat.
    Wiesz, co o tym sądzę.
    I wiesz, jak bardzo jest mi przykro.
    Jednak, moim zdaniem, powinnaś zrobić coś innego.
    Powinnaś dać sobie czas, odpocząć od bloggowania, hejterów i nas xD
    Po jakimś czasie- miesiącu, może dwóch- zastanowić się, czy czasem nie warto tu wrócić, wrócić dla i do osób, które Cię kochają.
    Bo ja, i na pewno nie tylko, jestem przeciwna całkowitemu zniknięciu. To błąd, i to ogromny Julciu.
    Zastanów się nad tym, co Ci napisałam, dobrze?
    Tylko o to już Cię proszę, kochanie.
    Kocham Cię gwiazdeczko,
    pamiętaj, że ja zawsze będę czekać na twój powrót xxx
    twoja wierna fanka, powierniczka i przyjaciółka,
    Wiktoria,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, znam i to dobrze :)
      Po miesiącu, dwóch nie będę miała do czego wrócić. Wiem, że nikt już nie będzie mnie pamiętał.
      Zniknę, bo to nie ma sensu ;)
      Dobrze, przemyślę to..
      Kocham ;*

      Usuń
  3. Moim skromnym zdaniem powinnaś wziąć się w garść i zacząć w siebie wierzyć! Tylko znajdź tematykę opowiadania, jakiej jeszcze nie ma. FF o "Violetcie" to jedno i to samo, da się nimi rzygać, naprawdę. Już prawie ich nie czytam. Nie ma co, trza dorosnąć i zacząć własną, oryginalną, jedyną w swoim rodzaju historię, tą na papierze* i tą w życiu. Nie ma co się załamywać hejtami! Myślisz, że wielkie gwiazdy, nasi idole nie mają hejterów?! Mają! Wszyscy. Sama hejtuję parę polskich pseudo-artystów, ale żaden się tym nie przejmuje (mimo, że byłoby dobrze, gdyby się przejmowali). Ty jednak nie masz czym! Jesteś młoda, tu anonimowa, bezpieczna i chroniona przez swoje własne otoczenie w Google-sferze.
    Poza tym nie wymagaj od siebie, że po kilku miesiącach będziesz pisała jak jakaś E. L. James!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * na blogu, w internecie, chodzi o opowiadanie

      Usuń
    2. Ja w siebie wierzę, ale zdaję sobie sprawę z tego, że to nie ma już sensu ;)
      Wiem, że mają. Ale czemu ja je mam? Prawie żadna moja przyjaciółka-bloggerka ich nie ma.
      Jestem tutaj już rok, to dużo. I wiem, że piszę lepiej niż na początku. Nawet nie mam nic do swojego pisania xd

      Usuń
    3. Skoro w siebie wierzysz- nie powinnaś przejmować się hejtami. I wszystko ma sens, jedna rzecz większy, a druga mniejszy, ale to zależy tylko i wyłącznie od Twojego nastawienia. Powinnaś pisać dalej i nie dać satysfakcji hejterom. W polskiej blogosforze wygląda to tak, że ludzie hejtują, bo chcą, żeby autorka odeszła, bo wtedy zajmą jej miejsce :)

      Usuń
  4. Jeju, nie wiem co powiedzieć.
    Na początek, dziękuję za wyróżnienie mnie.
    Bardzo mi przykro, że odchodzisz i mam nadzieję, że nasz kontakt się nie urwie. Nie mogłabym bez Ciebie..
    Przepraszam, ale nie umiem nic napisać :(
    Życzę ci wszystkiego, co najlepsze i na prawdę, żebyś jeszcze do nas wróciła ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde sama nie wiem co napisać, zatkało mnie :o
    Wiem, że to Twoja decyzja i trzeba ją uszanować, ale ja się tak z nią od tak nie pogodzę. Uważam, że nie powinnaś tak postępować. Masz wilki talent i powinnaś dalej pisać pomimo wszelkim okolicznościom. Wiem, że gdy ktoś Cię hejtuje to wcale, a wcale nie jest tak łatwo się nie poddawać i wiem bo też kiedyś byłam w takiej sytuacji. Uciekłam bo poddałam się. Później się nad tym głęboko zastanowiłam. Te hejty naprawdę wywołały u mnie smutek. Później się nad tym głęboko zastanowiłam. Wszyscy mi powtarzali, żeby się nie poddawała, ale było już za późno bo ja już dawno się poddałam. Zdjęłam się na odwagę i wróciłam jeszcze silniejsza. Teraz żałuję tego, że odpuściłam sobie wtedy i zrobiłam taką wielką przerwę, ale ta przerwa też mi coś uświadomiła. Przez nią też nabrałam chęci. Radzę Ci to jeszcze raz przemyśleć. Dobrze Cię rozumiem i dlatego pisze to. Zastanów się and tym i pisz dalej ! Będę tu wracać co chwilę bo ja w ciebie wierzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co Julka?
    Szczerze mówiąc to czytałam już ten post w piątek wieczorem na telefonie. Miałam zamiar się uspokoić, jednak gdy tylko widzę tytuł posta znów zaczynam robic się smutna, a za razem zła.
    Wrócę wieczorem.
    Szykuj się na niezłe kazanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam to co pisałaś wcześniej na asku...
      Jesteś głupia! XD
      Jak możesz?
      Jakim prawem?
      Pozwoliłam? A kosmici Ci pozwolili? Pewnie nie!
      teraz słuchaj uważnie...
      MASZ WRÓCIĆ
      Na serio XD
      Masz się mnie posłuchać, bo inaczej będzie z Tobą źle. Pójdę do cioci i zaatakuje Cię z bandą jej świń i koni. Mam nadzieję, że się rozumiemy.
      Kurde... Popatrzyłam w lustro, ale mam dziwnego poker fejsa xdd
      Nie zmieniając tematu...
      Masz taki talent... CO z tego, że zakładasz dużo blogów? Własnie dobrze, że je zakładasz! Dzięki temu się rozwijasz, twoje słownictwo jest coraz bardziej bogatsze... A jak skończysz pisać? TO BĘDZIESZ STAŁA W MIEJSCU, A POTEM TWOJA WIEDZA BĘDZIE CORAZ MNIEJSZA I MNIEJSZA... I w końcu się ty będziesz kurczyć, bo już nie będziesz miała wiedzy w i końcu znikniesz... Albo nie! Zamienisz się w nasionko, zgarnie je jakaś staruszka, posadzi Cię, wyrośniesz na jakąś róże i będziesz Calineczką. A Calineczka jest bardzo mała i nie będziesz mogła ze mną pisać. Dlatego za żonę weźmie Cię jakiś żuk gównojad z lasu XD
      A teraz tak..
      Napiszę Ci pewną instrukcję:
      1. Wchodzisz w przeglądarkę internetową.
      2. Wpisujesz: http://francesca-love-story.blogspot.com/
      3. Wciskasz "Nowy post" w prawym górnym rogu, na takim paseczku.
      4. Wpisujesz "Powracam" w miejsce "Tytuł posta"
      5. Klikasz na takie białe pole u dołu i piszesz "Mądra Julson mnie przekonała do powrotu. Bardzo jej za to dziękuję. Dlatego wracam. Nic nie usuwam, ze wszystkimi będę pisać. Mam w dupie hejty. Kocham wszystkich. Niedługo już nowy rozdział.".
      6. Dodajesz jakiegoś gifa, żeby było lepiej.
      7. Wciskasz "Opublikuj"

      I GOTOWE! :D

      Masz wypełnić tą instrukcje, bo dołączą się jeszcze psy ciotki. XD

      Nie przejmuj się hejterami... Oni ci po prostu zazdroszczą! :D Sama Ci zazdroszcze... Tego twojego talentu, jednego z największych w całej galaktyce..
      Dlaczego ja Ciebie nie hejtuje? Przecież powinnam! Masz za duży talent kochana!

      A ty wiesz jak pierwszy raz mi powiedziałaś o tym, że odchodzisz to ja myślałam, że to żart?
      Wiesz jak się na Ciebie wkurzyłam?
      teraz jestem w dobrym humorze, ale w piątek to płakałam.. A ja nie jestem jakąś taką osobą co można ją wzruszyć, doprowadzić do łez. Brawo! XD Jesteś jedną z pierwszych! Zadowolona? :< Mam nadzieję! :<<
      Gdy po raz pierwszy czytałam tego posta byłam smutna, zła... Bardzo zła. Miałam wrażenie, że masz mnie w dupie. Głęboko w dupie. Nie wiem czy jeszcze tak jest... No, bo przecież dzisiaj jeszcze pisze z Tobą przez gg.

      Dziękuję Ci za te twoje wszystkie perełki <3
      Za twoje komentarze <3
      Za twoje szablony <3
      Za twoje... opinie <3
      Za twoje wszystko <3
      Dziękuję <3
      Kocham Ciebie bardzo <3 BAARDZO <333 Pamiętaj o tym ;**

      Twoja Julia K., która miała Cię mega zdołować, a wyszło jak wyszło :<

      PAMIĘTAJ O INSTRUKCJI! JEST BARDZO PRZYDATNA! POLECAM!

      I o świniach, koniach i psach też ;>>

      Julson


      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*