poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Brak mnie

No pewnie zauważyliście że mnie ostatnio nie było. Ale wypadł mi niekontrolowany wyjazd. Internet był, ale ten geniusz Julia zapomniał hasła -,- Miałam wrócić w czwartek ale się trochę przedłużyło xd
Mam 5 nominacji do LBA (wow).
Dzisiaj się tym zajmę.
I jeszcze jedno..

Jak pewnie część z was wie niedawno, podczas mojej nieobecności obchodziłam urodziny. Chcę z całego serca podziękować osobom które składały mi na blogach życzenia i dedykowały rozdziały. To dla mnie wiele znaczy, nie sądziłam że będziecie pamiętali. Jesteście najlepsi <3 Kocham was ;* I odwdzięczę się <3

I przy ostatnim rozdziale było aż 10 komentarzy! Dziękuję ;* Nie wiem jak to się stało! Nie było ani jednego mojego! Kooocham <333

Julia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*