sobota, 21 czerwca 2014

Prologue "The world belongs to the brave!"


Burza szalejąca za oknem sprawiała, że dzień mimo lata był strasznie ponury.
Brunetka siedziała owinięta kocem i wpatrywała się w krople spływające po szybie.
Przypominały jej łzy tak często spływające po policzku matki.
A co jeśli będzie tam jeszcze gorzej?
Może nikogo miłego tam nie będzie?
A co jak powiem im moją historię i będą się z mnie nabijać?
A jeżeli Federico o mnie zapomniał? - te myśli od kilku dni krążyły po jej głowie.
Miała podjąć decyzję, która zdecyduje o jej dalszym życiu.
Dla tej 16-latki to prawdziwe wyzwanie.
Możliwe, że jej życie stanie się wspaniałe, ale może być też zupełnie na odwrót.
A powiedzieć co zdecydowała ma już następnego dnia.
Tak mało czasu - tak wiele pytań.
Do odważnych świat należy! - przemknęło jej przez głowę.
Zaryzykuję! Przecież jeśli nie spróbuję nigdy się nie dowiem jak by tam było!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

I jest prolog!
Miał być jutro, ale do jutro już niecałe dwadzieścia minut, więc może być ;d
Długo zastanawiałam się nad czym czy go opublikować i jednak postanowiłam to zrobić.
"Do odważnych świat należy!"
Co myślicie?
Proszę o szczere opinie w komentarzach ;)

6 komentarzy:

  1. Kochaniutka <3
    Boskie prolog, ale wydaje mi się, że Fran będzie z Fede, a ja uwielbiam Fedemilę... Ale może mi się spodoba Fran z Federico jako jedność :)
    Poczekam na rozdział i wtedy stwierdzę, czy zostanę.
    Pozdrawiam i życzę Ci dużo weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham Fedemiłę <3
      Nie chcę Ci zdradzać, ale Fedemiłka będzie ;D
      Fran i Fede to tylko przyjaciele.
      Mam nadzieję, że zostaniesz..
      Dziękuję i nawzajem ;*

      Usuń
  2. UUU *O* Będzie Fedemiła, powiadasz? <3
    Fedecesca też super <3 Piszesz bardzo fajnie, napewno będę często zaglądać. ;3
    Wpadnij kiedyś do mnie, jeśli masz ochotę ;D
    Czekam na nowy rozdział z niecierpliwością <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tagg :D
      Na początek może Fedecesca będzie, nie ujawnię moich planów ^.^
      Wpadnę na pewno! ;D
      Rozdziałek prawdopodobnie w środę, bo jestem aktualnie na biwaku XD

      Usuń
  3. *O*
    BĘDZIE FEDECESCA?? :>
    rOBIĘ cI WIOCHĘ :d
    HAHHAHAHAHAHAHA
    PROLOG CU-DOWN-Y XDDDDDDD
    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
    oDBIJA MI :d XD
    JA JUŻ LEPIEJ SIĘ ZAMYKAM, :d
    pS. tO JA kLAUDIA :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne pytanie o Fedecesce XD
    Zobaczy się ;d
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*