niedziela, 28 grudnia 2014

Prolog, czyli Julia powraca do życia

02.09.2014 r.

Drogi pamiętniku!
Dawno do ciebie nie pisałam, mam nadzieję, że mi to wybaczysz. Dzisiaj był pierwszy dzień nauki w szkole. Mówiłam Ci już, że zapisałam się do szkoły muzycznej? Może tak. Ale mniejsza z tym. Z pewnością nie pisałam, że mnie nie przyjęli. Bo przyjęli! Nie mogę w to uwierzyć! Ta szkoła jest po prostu idealna. Cała kolorowa, wszędzie przeróżne instrumenty.. A w dodatku każdy był dla mnie miły. Jest tam najwspanialej na świecie. Poznałam też fajnego chłopaka, ale ma dziewczynę, więc nic z tego. Ale dosyć o szkole. Przecież mówię o chłopaku, a nawet nie wiesz, że rozstałam się z Fredem. Zerwałam z nim, okazało się, że mnie zdradzał. A tak w ogóle w połowie wakacji przeprowadziłam się z rodziną do Buenos Aires! To od dawna było moje marzenie, a teraz już tu jestem i zostanę na zawsze! Dobra, ja już muszę kończyć, bo mama woła na kolację :( Do zobaczenia niedługo!

Twoja przyjaciółka

***

Tak, więc Julia powraca.
Nowe opowiadanie.
Obiecałam sobie, że nie wrócę. Ale wróciłam. Postanowiłam dać sobie ostatnią szansę. Czy wyjdzie to na dobre? Nie wiem.
To jest jak na razie jedyny blog, gdzie możecie mnie spotkać 'samą'.
Szykuję też dla was niespodziankę, ale o tym dowiecie się 1 stycznia ;)
Okey, to na tyle! :D
Zapraszam do komentowania ;)


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dla mnie? Dziękuję kochanie <3333 Chociaż zważywszy na to, że kiedy publikowałaś rozdział wychodziłam z twojego domu było to do przewidzenia. Ale mniejsza z tym, że przesiaduję w twoim domu, bo nie ma to najmniejszego znaczenia. No może oprócz tego, że namówiłam cię do powrotu. Tak, przypisuję to sobie.
      Dobrze, co do prologu to jest prawie tak genialny jak ty <33 Podzielisz się tym twoim talentem? Bo ja czekam i czekam. Możesz go dorzucić to mojego prezentu świątecznego. Dobrze, mniejsza z tym twoim ogromnym talentem. Kochanie, ten prolog jest boski. Ty o tym wiesz, ja o tym wiem. I niech tylko jakiś dureń spróbuje zaprzeczyć, a wyrwę mu łeb ^.^ To chyba na tyle ;*
      Czekam na zajebisty rozdział <3
      Nie zapomnij zająć mi miejsca <3
      Kocham najmocniej <3
      J. ;*

      Usuń
    2. O, Jess skomentowała jeszcze tego dnia co dodałam! Cud ^^ Tak, zdecydowanie przesiadujesz w moim domu, ale mi to nie przeszkadza, więc wiesz xd
      Cicho, bo zaraz się zaczerwienię xd Nie dam ci talentu, bo zostanę z nicznym xd Będziesz miała sporo łbów d wyrywania xd Czekaj, nigdy nie będzie xd Zajmę, oczywiście, że zajmę :D
      Ja mocniej ;*

      Usuń
  2. Zajmujem sobiem :3 Mogem? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wraacam :d jestem miszczu i najpierw pisze komentarz w notatniku na tel żeby mi sie nie usuną xd

      Matko kochana! Coś ostatnio strasznie dużo prologów komentuje, haha xd
      Dobra... Ale ten twój jest taki inny... ;d Twój jest inaczej przedstawiony. I szczerze mówiąc strasznie mi się to podoba :) Takie chytre opisanie wszystkiego co potrzebne za pomocą pamiętnika ;>
      Wiesz prolog jest krótki, więc mój komentarz też jest krótki xd Coś ostatnio mi nie wychodzą ;___; #załamka
      Teraz tylko napisze starą śpiewkę:

      Prolog świetny <3 Taki prawdziwy <3 Czekam na dalszą kontynuację tej historii ^^

      Buziak:*

      Julson

      Usuń
    2. Tak, Julson miszcz xd
      Pierwszy raz mnie pochwaliłaś (y) (to uzależnienie od facebook'owych minek xd). Wiem, jestem chytra. Chytra i wspaniała xdd

      Usuń
  3. To miejsce należy do mnie, buahahaha ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, w dość kiepskim nastroju. A dlaczego? Otóż o mnie to się zapomniało! Świnia! Ale jestem. Przebaczam.
      Rozdział jest zajebisty, tyle.
      A teraz pozwól, że sobie pójdą.
      Kocham i foszę się ;*
      K <3

      Usuń
    2. Po tym twoim buahahaha cię rozpoznałam xd
      Moja najwspanialsza Kornelio, nie zapomniałam o tobie. Po prostu w tamtej chwili mi się jakoś nie pomyślało, wiesz jaki mój mózg jest tępy. Dobrze, że przebaczasz ^^

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kurde pisze ten rozdział któryś tam raz i nie wiem co się dzieję, ale do rzeczy :D
      Bardzo, bardzo, ale to bardzo się cieszę, że wróciłaś, że zostałaś ^^ Kurcze nawet nie wiesz jak się cieszę. Kocham Twoje opowiadania <333
      Prolog świetny *-* Co tu dużo o nim pisać. Byłam w zakładce bohaterowie i dokładnie przeczytałam wszystko. Zapowiada się nieźle biorąc pod uwagę prolog i te cytaty w zakładce. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału !!
      Wrócę tu na 100% :***

      Usuń
    2. Wiesz, nie mogłam odejść po tych ciągłych przekonywaniach ^^ Bardzo mi miło, że jest jedna osoba której się to podoba xd

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mi przypomniałaś. Zapomniałam, że mam wrócić, wiesz jak to jest z moją pamięcią :D No nic, ale teraz już wracam, ka bum ewribadi! :D
      Tak strasznie się cieszę, że tu jednak wracasz. Uwielbiam ten blog. Kocham Cię normalnie za to :*
      Super prolog, lubię coś takiego, w postaci pamiętnika. Fran rozpoczyna nowy rozdział w życiu, mam nadzieję, że teraz będzie już coraz lepiej. Co prawda przeprowadzka i zerwanie związku...Ale ona da radę, silna dziewczyna :)
      Jeszcze raz super, czekam na 1 ♥

      Twoja żona i syn ♥
      Alexi

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie prezentem w postaci weny. ;*